İzmir Atatürk EAH’de sağlık hizmetlerini iyileştirme istişaresi
Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık ve ekibi, Dahiliye Kliniğini ziyaret edip çalışanların taleplerini dinledi ve teşekkür etti.

İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Bülent Çalık ve hastane yönetim ekibi, İç Hastalıkları (Dahiliye) Kliniğini ziyaret ederek görevli sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.

Ziyaret kapsamında kliniğin mevcut işleyişi hakkında detaylı bilgi alan Prof. Dr. Çalık; sunulan sağlık hizmetleri, çalışma koşulları ve hasta memnuniyetine yönelik kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Yönetim ekibiyle birlikte personelin görüş, talep ve önerilerini de yerinde dinleyen Başhekim Çalık, klinikteki süreçlerin iyileştirilmesi adına istişarelerde bulundu.

Sağlık hizmetlerinin etkin, kaliteli ve sürdürülebilir bir şekilde sunulmasında personelin katkısına dikkat çeken Başhekim Prof. Dr. Bülent Çalık, özverili gayretlerinden dolayı tüm İç Hastalıkları Kliniği çalışanlarına teşekkür ederek görevlerinde başarılar diledi.




