AK Partili Başdaş: "İzmir’i çöpe ve kokuya mahkûm etmeye kimsenin hakkı yok"
AK Partili Başdaş, İzmir ve Konak belediyelerini çevre kirliliği üzerinden eleştirerek, kentin çöp ve moloza mahkûm edildiğini söyledi.

AK Parti Konak İlçe Başkanı M. Sait Başdaş, İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Konak Belediyesi’nin çevre politikalarını sert bir dille eleştirdi. Kentin sahil şeridinde biriken atıklara dikkat çeken Başdaş, "Deniz manzaralı çöp ve moloz depolama alanı" ifadesini kullandı.
İzmir’de çevre temizliği ve katı atık yönetimi tartışmaları devam ederken, AK Parti Konak İlçe Başkanı M. Sait Başdaş’tan yerel yönetimlere yönelik sert bir çıkış geldi. Kentin en prestijli noktalarından birinde oluşan atık yığınlarına tepki gösteren Başdaş, hem İzmir Büyükşehir Belediyesi hem de Konak Belediyesi’ni hedef aldı.

"Bu Görüntü İzmir’e Yakışmıyor"
İzmir'in simge manzaralarının çöp ve moloz yığınları nedeniyle gölgelendiğini belirten Başdaş, belediyecilik anlayışının temizlik ve düzen üzerine kurulması gerektiğinin altını çizdi. Sosyal medya hesabı üzerinden tepkisini dile getiren Başdaş, şu ifadeleri kullandı: "İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Konak Belediyesi’nin çevre anlayışı: Deniz manzaralı çöp ve moloz depolama alanı! İzmir’in en güzel manzaralarından biri, çöp ve moloz yığınlarına terk edilmiş durumda. Bu görüntü ne Konak’a ne de İzmir’e yakışıyor."

"Kokuya ve Sivrisineğe Mahkûm Etmeye Kimsenin Hakkı Yok"
Belediyelerin asli görevinin kenti yaşanabilir kılmak olduğunu hatırlatan Başdaş, mevcut tablonun İzmir halkına haksızlık olduğunu söyledi. Çevre sorunlarının günlük yaşamı doğrudan olumsuz etkilediğini vurgulayan Başdaş, açıklamasını şu sözlerle tamamladı: "Belediyecilik; çöp ve moloz depolamak değil, şehri temiz, düzenli ve yaşanabilir hale getirmektir. İzmirliler bunu hak etmiyor. İzmir’i kokuya, çöpe ve sivrisineğe mahkûm etmeye kimsenin hakkı yok!"




